Warning: Use of undefined constant wpcf7ev_get_admin_mail - assumed 'wpcf7ev_get_admin_mail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/plugins/contact-form-7-email-verification-wg/contact-form-email-verification-wg.php on line 61

Warning: Use of undefined constant wpcf7ev_get_blogname - assumed 'wpcf7ev_get_blogname' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/plugins/contact-form-7-email-verification-wg/contact-form-email-verification-wg.php on line 62

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Baza wiedzy

Celem naszej Szkoły Zarządzania Zmianą jest podniesienie skuteczności wdrażania z zmian w Polsce. Krokiem w tym kierunku jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyliśmy przez lata działalności na rynku szkoleniowym i doradczym oraz w biznesie. Właśnie temu służy nasza Baza Wiedzy, w ramach której można będzie zapoznać się lub pobrać bezpłatnie różnego rodzaju materiały. Wśród nich są: wyniki naszych badań, ebooki, artykuły, opisy narzędzi , polecana przez SZZ literatura.

Dostęp do całej zawartości Bazy Wiedzy SZZ jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, jedynie jeżeli pragniesz pobrać wersje elektroniczne zamieszczonych materiałów prosimy o zostawienie nam swoich podstawowych informacji, jak Imię i Nazwisko oraz adres email.

 

 

Chcesz pobrać pliki z Bazy Wiedzy Szkoły Zarządzania Zmianą ?
Zapisz się na newsletter Szkoły Zarządzania Zmianą a otrzymasz hasło dostępu!
Działamy zgodnie z RODO, dlatego pamiętaj, że:
• Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
• W każdej chwili przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych, ich poprawiania i wycofania.
• Twoje dane osobowe będą przetwarzane, by nawiązać kontakt i odpowiedzieć na stawiane pytania,
• Nie sprzedajemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
• Dane są przesyłane poza EOG do firmy MailChimp, która obsługuje wysyłkę newslettera. MailChimp uczestniczy w programie Tarcza Prywatności (Privacy Shield), zatwierdzonym decyzją Komisji Europejskiej.

Imię i nazwisko (opcjonalne)

Adres email (wymagane)



Po naciśnięciu Wyślij na podany adres email zostanie wysłany link do potwierdzenia poprawności adresu. Gdy zweryfikujesz swój adres zostanie do Ciebie wysłany mail z hasłem dostępu do Bazy Wiedzy, a adres zostanie dopisany do listy zainteresowanych newsletterem

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Value Creation Jarosław Rubin z siedzibą przy ul. Pilata 12/2, 51-605 Wrocław. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, a także, że przysługują Ci prawa dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celach określonych w Polityce prywatności. W przypadku udzielenia zgód, o których mowa poniżej, cele te zostały określone w formułach tych zgód. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora tych danych. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem pod adresem: biuro@valuecreation.pl

 


Baza wiedzy

Badania
  • OBZZ 2019

    OBZZ 2019


    Zmiana strategii, struktury oraz kultury organizacyjnej to najczęstsze cele zmian. Prawie 75% opisywanych zmian trwało nie dłużej niż rok, co może świadczyć o koncentracji na korzyściach […]
  • Ogólnopolskie Badanie Zarządzania Zmianą 2018
    OBZZ2018

    OBZZ2018


    Raport z naszego Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą 2018 (OBZZ 2017) wspiera inicjatorów i przywódców zmian, dostarczając istotnych informacji o trendach w zarządzaniu zmianą na 2018 rok. […]
  • Ogólnopolskie Badanie Zarządzania Zmianą 2017 - Raport OBZZ 2017
    OBZZ 2017

    OBZZ 2017


    Raport z naszego Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą 2017 (OBZZ 2017) wspiera inicjatorów i przywódców zmian, dostarczając istotnych informacji o trendach w zarządzaniu zmianą na 2017 rok. […]
  • Ogólnopolskie Badanie Zarządzania Zmianą 2016 - OBZZ 2016
    OBZZ 2016

    OBZZ 2016


    Raport z I Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą (OBZZ 2016). Nasze wnioski bazują na największym, przeprowadzonym w Polsce, badaniu odkrywającym szczegóły zmian, które miały miejsce w ponad […]
Ebooki
  • 6 taktyk radzenia sobie z oporem
    6 taktyk radzenia sobie z oporem wobec zmian

    6 taktyk radzenia sobie z oporem wobec zmian


    TAKTYKI ZARZĄDZANIA ZMIANĄ MOŻESZ WDROŻYĆ JE JUŻ DZIŚ! Zapraszamy do naszego przewodnika zarządzania zmianą: 6 taktyk radzenia sobie z oporem wobec zmian – opartego o doświadczenie […]
  • Jak pokonać 5 barier wobec zmian
    Jak pokonać 5 barier i dotrzeć do celu

    Jak pokonać 5 barier i dotrzeć do celu


    METODY I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZMIANĄ. MOŻESZ JE WDROŻYĆ JUŻ DZIŚ Wprowadzanie zmian w organizacji przypomina nieraz pokonywanie przeszkód w rajdzie terenowym. Możemy je pogrupować w pięć typów […]
Narzędzia
  • Moving Motivators

    Moving Motivators


    Moving Motivators to proste narzędzie w postaci zestawu kart, które doskonale się sprawdza w sytuacji, gdy chcemy sprawdzić, czy zapewniamy pracownikom lub członkom zespołu kom-ponenty potrzebne […]
  • Model Lorsch’a doboru taktyk radzenia sobie z reakcjami

    Model Lorsch’a doboru taktyk radzenia sobie z reakcjami


      Model doboru taktyki wg. Lorsch’a Czasami menedżerowie niewłaściwie posługują się taktykami radzenia sobie z reakcjami wobec zmian  (zobacz: 6 taktyk radzenia sobie z reakcjami), ponieważ […]
  • Model 7S

    Model 7S


    Model 7S Model 7S to koncepcja wypracowana i stosowana przez konsultantów McKinsey’a. Mówi on, że każda organizacja składa się z 7 komponentów, które są ze sobą […]
  • kalendarz Niko-niko
    Kalendarz Niko-niko

    Kalendarz Niko-niko


    Kalendarz Niko-niko, nazywany również kalendarzem emotikonów lub kalendarzem buziek, jest narzędziem, które mierzy nastrój pracowników. Umieszcza się go na ścianie we wspólnej przestrzeni, gdzie jest widoczny […]
  • Kanwa strategiczna - komunikacja i planowanie
    Kanwa strategiczna

    Kanwa strategiczna


    Strategiczna kanwa zmiany jest narzędziem wspierającym planowanie projektu zmiany. Zamiast przygotowania dużego dokumentu, wykorzystuje się jednostronicowy szablon, przy pomocy którego należy znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania. […]
  • Retrospektywa
    Retrospektywa

    Retrospektywa


    Jeżeli chcesz pobrać wersję elektroniczną i już uzyskałeś hasło do Bazy wiedzy wpisz je poniżej, w przeciwnym przypadku możesz się  zarejestrować tutaj
Artykuły
  • Kultura organizacyjna zjada zmianę na śniadanie
    Kultura organizacyjna zjada zmianę na śniadanie

    Kultura organizacyjna zjada zmianę na śniadanie


    Kultura organizacyjna jest jednym z elementów niedocenianych w trakcie wdrażania zmian. Niedopasowanie działań do profilu kultury organizacyjnej firmy może prowadzić do porażki przedsięwzięcia. Peter Drucker podobno […]
Literatura
  • Lean Change Management - Jason Little
    Lean Change Management

    Lean Change Management


    Little J., Lean Change Management. Innovative Practices for Managing Organizational Change, Happy Melly Express, 2014. Ta książka, która zmieniła moje (i nie tylko moje) myślenie o […]
  • Accelerate-John_Kotter
    Accelerate

    Accelerate


    Kotter J. P., Accelerate, Harvard Business School Press, Boston 2014. John P. Kotter w swojej książce Accelerate, zwraca uwagę na to, że struktury organizacyjne, jakie funkcjonują […]
  • Leading Change - John Kotter
    Leading Change

    Leading Change


    Kotter J. P., Leading Change, Harvard Business School Press, Boston 1996. (polski tytuł: Jak przeprowadzić transformację firmy) Książka od której zacząłem swoją przygodę z zarządzaniem zmianą. W […]